lördag 9 mars 2013

Halloweenmaskerad - del 1

Idag har vi haft första halvan av Harrys Halloweenfirande. Vi brukar dela upp kalasen så vi kan få både plats och tid med lite vuxna också. Eftersom jag var sjuk kom vi inte igång med några som helst förberedelser förrän igår kväll, men vi hann med det viktigaste. Även om det innebar att jag satt uppe och sydde till klockan tre.



Jag gjorde lite Halloweenpynt.


Och så sydde jag en liten dräkt till Harry, som ville vara papegoja på maskeraden. 
Framsidan gick fort.


Baksidan tog lite längre tid. 


Kristian städade.



Som tur var behövde vi inte tillverka nåt nytt till Lilly, eftersom det låg en komplett punkaroutfit i källaren i hennes storlek. Den här västen satt jag och ritade Ramones-logga på till Harry när han skulle på Halloweenfest för ett par år sedan. 



Och så har vi ju bakat tårta såklart.

Allt som allt en väldigt bra dag med trevliga gäster och fina presenter och framför allt en mycket nöjd papegoja. Nu ser vi fram emot att göra om allt imorgon.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...